1/12/2012

Sightseeing Berlin

Ich musste gestern vom Bezirk Mitte nach Wilmersdorf und zurück.  Früher als Kind war ich oft am KuDamm, jetzt bin ich ganz selten da. Ich kam mir wie ein Tourist vor die typischen Gebäude in Berlin zu sehen. Ich hab diese mal fotografiert für die, die nie in Berlin waren.

Yesterday I had to go from berlins district Mitte to Wilmersdorf and back again. In the earlier time when I was a kid, I´ve been often on KuDamm, now I´m infrequently there. I felt like a tourist to see the typical buildings in Berlin. I made pics for all those who never have been in Berlin.












Kommentare:

Nancy hat gesagt…

Die Bilder sind klasse! Vor allem das vom KDW - sehr cool!

Yuna Soon hat gesagt…

Danke ^_+

Aber Deine Bilder sind auch wirklich gut! Hut ab!

Kata hat gesagt…

berlin looks good! i really want to visit it some day:) what's your favorite place there??