2/16/2012

cooking with sweet Sarah...

In meinem vorherigen Post zeige ich Fotos, wie Sarah und ich auf dem Markt waren um frische Zutaten zu kaufen.
Zuhause hat sie liebevoll das Ganze zu einem leckeren Essen gezaubert. Wenn ich eins sagen kann, dann: Sie kann kochen! Und das sehr lecker ^_^.  Alles wurde selbst gemacht, auch die Spätzle!
Es war mir eine Freude, sie ein Tag zu begleiten und ein hervorragendes Gericht verspeisen zu dürfen.
Es war ein wundervoller Tag mit Dir Sarah, DANKE!

In the previous post you can see the pics of Sarah and me on the market buying fresh ingredience for a lunch.
At home she conjured all this to a delicious meal. There is one thing I have to say: She can definatly cook! She is doing that really fantastic ^_^.   Everything was done by herself, even the Spätzle! ( german kind of noodles)
I enjoyed to go along with her and to get a great meal.
It was a wonderful day with you Sarah, THANKS!





















Kommentare:

little pink cakes hat gesagt…

Tolle Fotos! Die S/W Aufnahmen gefallen mir am besten - und Du hast ein echtes Händchen für Portraits, finde ich.

Yuna Soon (YunaPicsDelight) hat gesagt…

Danke meine Süsse ^_^
Du bist aber auch nicht schlecht in Bilder machen!
For all: please visit also the photoblog of little pink cakes and support her young blog!

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

These photos are so much fun, so cute and so sweet.
Thank you do much for your kind words from today, they mean so much to me.

Triobar hat gesagt…

macht Lust auf mehr!!!
HUNGER!!!

Frida hat gesagt…

Oo.. I love strawberry!