2/15/2012

on the market with Sarah...


Die kleine Sarah und ich waren auf dem Markt am Kotti.
Es wird auch liebevoll der „Türkenmarkt“ genannt. Sarah liebt es frische Zutaten auf dem Markt zu kaufen und sie kocht leidenschaftlich gern, was man von mir nicht behaupten kann...
Ich habe einen wundervollen Tag mit ihr verbracht!
Natürlich hat sie auch gekocht...da ich zu viele Bilder gemacht habe (von der bezaubernden Sarah), werde ich es in drei verschiedenen Post unterteilen.
Demnächst kommen die Bilder, was Sarah aus den Zutaten gekocht hat ^_^

Little Sarah and me, we had been on the weekly market. It`s called the turkish market.
Sarah loves to cook and to buy all the fresh ingredience for that...which is more than you can say for myself...
I had a wonderful day with her!
Of course she also cooked...because I made too many pics (of lovely Sarah), I gonna put all the pics in three different posts.
Coming up next: Sarah`s cooking photos ^_^

















1 Kommentar:

Eva hat gesagt…

I love the color of the fruits! They pop out. Thanks for stopping by for answering my question about cameras. It was very helpful!