2/01/2012

pre look: Kool Savas

Mein Freund war auf Tournee mit Kool Savas. Beim Stop in Berlin habe ich ihn Backstage besucht und auch Savas und viele Techniker kurz kennen gelernt. Da es ein Spontanbesuch war, hatte ich meine große Nikon leider nicht dabei.
Es war interessant zu sehen, wie es hinter der Bühne so zu geht...viel Technik, viel Arbeit und viel Spaß.
Im März darf ich richtige Bilder machen; es gibt viel zu sehen.
Also demnächst im März ein Kool Savas Backstage & live Konzert Post.
Danke an Kool Savas und seine grandiosen Jungs!

My boy friend has been on tour with Kool Savas. They made a stop here in berlin and I had the chance to visit him and to meet Kool Savas and all the engineers. I didn`t had my Nikon with me, because it was only a short flying visit.
It was interesting to see how it is behinde the stage...a lot of technics, lot of work and also a lot of fun.
On march I have the option to take real backstage photos; there`s more to see.
More to enjoy from Kool Savas & his live concert on march.
Thanks to Kool Savas and his fabulous guys!

Music from Kool Savas on youtube here












Keine Kommentare: