3/11/2012

introducing Thorsten`s pics

Ihr wisst ja, dass ich nicht nur das Fotografieren liebe, sondern auch jede Art von Fotos, auch von anderen.
Ich habe auf meinem Blog schon Bilder von KaTinka ( Fernweh),
                                                                 von Johannes (introducing-photos-of-johannes) und
                                                                 Andreas (andreas`s-photos) gepostet.
Ich nehme deren Fotos (natürlich mit Genehmigung) und bearbeite sie auf meine Art und Weise.
Heute ist Thorsten dran.
Ich habe seine Urlaubsbilder (Portugal & Spanien) genommen und wieder mal da geschnitten und hier bearbeitet...und voila!


You know it already that I not only love to take pics, I also like photos from others.
I`ve already posted pics from KaTinka ( Fernweh),
                                       from Johannes (introducing-photos-of-johannes)and
                                       Andreas (andreas`s-photos).
I take their pics (of course with their permission) and make my own postproduction.
Today it`s Thorsten`s turn.
I took his travelpics (Portugal & Spain) and cutted here and done my postproduction there...and voila!

all photos have copyright by Thorsten
postproduction by me














Kommentare:

Sabrina hat gesagt…

Oh das macht wirklich Lust auf Urlaub,Sommer und Sonnenschein...
xoxo
Sabrina

Koko hat gesagt…

Tolle Bilder, gefallen mir echt super! ;)
Koko

Kaipiroska hat gesagt…

A marvellous sequence and yet my favorite is the very last one - waht an amazing green!

Eva hat gesagt…

Gorgeous pictures! I've been to Spain and your pictures really make me want to go back again.

I admire Doctors Without Borders. I've heard about this organization before and I think they're awesome in what they do. I'm a strong supporter of social justice. I'm glad you shared this!