4/27/2012

weekend in Berlin

Ich möchte wieder ein Stück Berlin zeigen ^_^.
Ich war vor paar Wochen auf dem Pariser Platz am Brandenburger Tor.  Der Berliner ( so wie ich ^_*) treibt sich da nicht so rum, kennt er ja. Aber ich dachte es wäre toll Euch meine Stadt ein bisschen näher zu bringen. Nicht, dass das Motiv selten fotografiert worden ist, aber ich möchte Euch ja hier meine Sicht zeigen.
Dieses Wochenende wird das Wetter grandios! Es werden wohl bis zu 25 Grad mit viel Sonne.
Ich wünsche Euch ein tolles Wochenende mit viel Freude und Spass!!!

I want to show you again another piece of Berlin ^_^.
I was few weeks ago on Pariser Platz at the Brandenburg Gate. The berlin guy (like me ^_*) does not hang around there, he `s familiar with it. But I thought it would be great to bring you my city a little bit closer to you. Not that the subject has not been photographed often, but I want to show you here my point of view. 

This weekend the weather will be terrific! It`s gonna be probably up to 25 degrees with lots of sun. 
I wish you a great weekend with lots of joy and fun!





















Kommentare:

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

Beautiful place, I really want to visit Berlin, I hope next year. I hope ...

Sabrina hat gesagt…

Ooh ich war schon so lange nicht mehr in Berlin..wenn ich deine Bilder so seh,dann will ich sofort los ;)
Ich wünsch dir ein schönes Wochenende!
xoxo
Sabrina

Kata hat gesagt…

25 degrees???? I'm soooooo jealous..

Lasses bilder hat gesagt…

Lovely pics, and I love them all ...

Katrina hat gesagt…

Wow i love those photos! and the doggy is so cute)

>'.'<

Pierre BOYER hat gesagt…

Great walk !
Thanks a lot...

Pierre