5/23/2012

6 month blogging ^_^

Die Zeit rast schnell dahin, nu ist mein Blog ganze 6 Monate online ^_^.
Ich habe durch meinen Blog wunderbare Menschen kennen gelernt und ich freue mich wie Bolle, wenn ich die Kommentare lese. Aber ohne die Leser und die Abonnenten wäre mein Blog nix!  Drum ist dieser Post ein GROSSES DANKESCHÖN an die Followers!!!

Ein ganz spezieller Dank geht an meine ersten und seitdem unfassbar treuen Blogfreunde:
*Bargeist (bargeist-der-zeit): Du bist seit der ersten Minute dabei und begleitest mich, bist mein bester Supporter!!!
*Little Pink Cakes (Little Pink Cakes): Nicht nur, dass Du grossartige Fotos machst und wir die gleiche Leidenschaft haben, Deine Kommentare muntern mich auf und ich schätze Deine Meinung sehr!!!
*Kata (hitch your wagon to a star): sie begeistert mich mit ihrem Diaryblog und erhellt meinen Blog mit ihrem Besuch und ihrer bezaubernden Art seit Beginn an!!!
*Roy (Roy`s View): ein intelligenter, gutaussehender und talentierter junger Mann, mit dem ich viele Sachen rund ums Fotografieren teile!!!
*Tereza (drastic-plastic): sie supportet mich unglaublich, und ich liebe ihre liebenswerte Art und ihre Sichtweise von Fashion!!!
*Sabrina (melody-louise): uns verbindet die Leidenschaft Fashion, aber sie ist meine härteste und ehrliche Kritikerin. Sie begleitet jeden Post von mir!!!
*Olaf, Thorsten & Jens (Bartenderlabor): Meine Jungs, Supporter von der ersten Minute!!!
*Mike (das Gatronom): mein Supporter in allen Barfotolebenslagen und mein Barmaster, auch wenn er manchmal an mir verzweifelt!!!
Ohne EUCH wäre mein Blog nix! ♥  Danke an alle meine Followers!!!!


The time races fast there, and now my blog is 6 months on-line ^_^.
I met wonderful people by blogging and I am glad like Bolle (german slang!) to read all the comments. But without readers and the subscribers, my Blog would be nothing! This is a BIG THANK-YOU  to the Followers!!!

Quite special thanks go to my first and since then loyal blogfriends:
 *Bargeist (bargeist-der-zeit): You are present since the first minute and accompanying me, you are my best Supporter!!!
*Little pink Cakes (Little pink Cakes): You are not only making wonderful photos and we have the same passion, your comments light up my day and  I appreciate your thoughts so much!!!
*Kata (hitch your wagon to a star): she inspires me with her diaryblog and illuminates my blog with her visit and her charming kind since beginning!!!
*Roy (Roy `s View): an intelligent, good-looking and talented young man with whom I divide many things all around taking photos!!!
*Tereza (drastic-plastic): she always supportes me incredibly, and I loves her charming kind and her perception of Fashion!!!
*Sabrina (melody-louise): the passion for fashion connects us, but she is also my hardest and honest critic. She accompanies every post of me!!!
*Olaf, Thorsten & Jens (bartender lab): My guys, supporter from the first minute!!!

*Mike (the Gastronom): my supporter around all bar photo situations and my barmaster, even if he sometimes despairs of me!!!
Without YOU my Blog would be nothing! ♥ Thank you to all my followers!!!


 

Kommentare:

little pink cakes hat gesagt…

Und Dir eínen dicken Dankes-Knuddler zurück!!!

Deine Fotos sind ganz große Klasse und ich freu mich immer riesig von Dir zu lesen!

Irgendwann müssen wir mal'nen Cocktail trinken gehen ;)

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

Congratulations Yuna, it's incredible that only 6 months have passed, I feel like is way longer! To many more to come and, to many more new followers and new friends!

Sabrina hat gesagt…

Herzlichen Glckwunsch :) Ich freue mich auf ganz viele weitere Posts von dir und vielen Dank ;)xx

SweetMelody hat gesagt…

Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
I think this community could also interest you.
We ask that you follow the blog "Directory"
Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
Please follow our blog is very appreciate
Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
After your approval to join us, you will receive your badge
Regards
Chris
I follow you blog
To find out, click on the link below:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

Anya adores hat gesagt…

Congrats sweet Yuna - keep up the good work - you are doing great :)
Axxx
PS: Had no idea Berlin was your hometown :) love that place and so close to copenhagen :)

Kata hat gesagt…

Thanks Yuna!!♥