5/12/2012

testing Instagram

Ich muss ja alles mit Fotografieren ausprobieren.
Ich habe einen Instagram-App auf meinem Handy und hab es gleich getestet.
Nun ja...ist jetzt nicht das Beste, klar Handykamera und Instagramprogramm...also ich mache lieber mit meiner Nikon Bilder und bearbeite das alles lieber an meinem Rechner.
Für ernsthafte Fotos ist das nix, aber nur so zum Spass ist es schon lustig.

I have to try everything about to do photos.
I have an instagram-app on my mobilephone and I have tested it.
Well...is not really the best way to do pics, of course mobilecam and instagramapp...well I prefer to make pics with my Nikon and love to edit that on my computer. 
For making serious pics this is not a possibility, but just for joy it`s funny.

















Kommentare:

Sabrina hat gesagt…

Ich will das auch :( xx

little pink cakes hat gesagt…

Stimmt, Spaß macht es und die Bilder auch - aber ich kann es verstehen (und bin erleichtert :) ), dass Du weiterhin Deiner richtigen Kamera treu bleibst!

Melina hat gesagt…

ich lieeebe instagram :)))
coole photos!
xx

Chococcuro hat gesagt…

You're totally right, the photos can't compare at all to a dslr, but I think they're great for kitch value! Anyway I think your instagram photos are really cool and interesting! What's your user name? I'll follow you!

www.closetvoyage.com