6/14/2012

introducing a funny blog

Ich bin Koreanerin, und ich habe einen lustigen Blog (Eat your Kimchi) entdeckt und möchte es mit Euch teilen.
Zwei Amerikaner leben in Korea und machen einen Videoblog über ihr Leben in Korea und die Gewohnheiten dort. Sie erzählen ihr Leben und die Ereignisse auf eine total lustige Art und Weise. Somit wird auch klar, wie sich "Ausländer" in Korea, einem komplett fremden Land, sich fühlen.
Es ist auch für mich reines Entertainment, da ich schon sehr lange in Deutschland lebe und wahrscheinlich auch vieles wie ein "Fremder" in Korea sehen würde.
Ich habe die Videos sehr genossen und viel gelacht. Das möchte ich mit Euch teilen ^_^
Klickt auf : Eat your Kimchi

I am a korean, and I found a really funny blog (Eat your Kimchi) and I would like to share this with you.
Two americans are living in Korea and they writing and filming their life there in a videoblog. They are telling their life and experience in a foreign country in really funny way. You can imagine how the life can be for a foreigner in a complete different country with foreign habits and feelings.
It`s also entertainment for me, because I`m living now for so long in germany, and I think I would see some life there also as a foreigner in Korea.
I enjoyed the vids so much and I had to laught a lot. This I want to share with you my guys ^_^
Click here for: Eat your Kimchi

Kommentare:

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

I'm off to check it out, wright now :).
And I love your photo, you are gorgeous.

Kata hat gesagt…

I have followed them for a loooong time already, and their videos are always so funny!!

Sabrina hat gesagt…

Ich kann zur Zeit keine Videos schauen,weil mein Internet wieder so langsam ist :( xx

Marco C. hat gesagt…

nice yuna!