6/19/2012

Thorsten was in Vietnam part 3

Das  sind die letzten Bilder aus Vietnam von Thorsten.
Es war schön mit ihm Vietnam zu entdecken und zu sehen ^_^

These are the last pics from Vietnam taken by Thorsten.
It was wonderful to discover and to see Vietnam ^_^

photos & copyright by Thorsten
postproduction by Yuna





















Auch wenn ihr kein Account auf google habt, könnt ihr mir hier anonym Kommentare hinterlassen.
Even if you have no account on google, you can leave me here anonymously comments.

Kommentare:

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

I am amazed by this country, so much beauty, freshness and wildness. I hope one day I will get to visit it.

Sabrina hat gesagt…

Das vorletzte Bild ist glaub ich,mein Favorit.Die Bauweise ist einfach wunderschön.xx

Kaipiroska hat gesagt…

and wonderfull photos you brought us, loved the one with the pink flowers :)

Suzie Q hat gesagt…

Such beautiful photos! You're such a great photographer. I would love to visit Vietnam one day. Your blog is lovely =)

xoxo,
Suzie Q
www.StyleCueBySuzieQ.com

Kata hat gesagt…

That beach... I want to visit it!! And the little puppies, how can something be so cute?? :D

little pink cakes hat gesagt…

Wunderbare Bilder! Ich glaube, das sind jetzt meine Favoriten aus der Torsten/Yuna-Vietnam-Reihe - so schöööööön... vor allem die Bilder auf dem Wasser haben es mir angetan.

Great job both photographer and editor :)

Anastasia from Natbeesfashion hat gesagt…

thats paradise!!!!!
check out my latest post: http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/
xo

Anonym hat gesagt…

Fantastic fantastic photos, wow!

Oh and thank you so much for your lovely comments at my blog :D

http://mimmy.spotlife.se

Nhung Disi hat gesagt…

Hi Yuna

SO schöne FOtos von HaLong Bucht, ich komme aus VIetnam, danke dass, du mein Heimat mit Fotos verschönern!! :))