8/23/2012

Back again! ^_^

Meine Pause ist zuende  ^_^, aber auch in den letzten Wochen habe ich gearbeitet, zwar weniger, aber nächste Woche geht es wieder voll los.
Das Wetter hier war grandios, verdammt heiss und grossartig sonnig, endlich Sommer!
Ich beginne die neuen Posts mit einem Song, dass ich wunderschön finde.
Diese Musik lässt mich bei diesen Temperaturen chillen, entspannen und geniessen...^_^
Ich freu mich auf:  Little Pink Cakes, Tereza, Sabrina, Kata, Bargeist, Bartender Labor, Matthew, Kenji, Anya, Pierre, Micha, Lars und alle anderen!!!
Freue mich Euch wieder willkommen zu heissen!

My break is over now ^_^, but I still worked the last few weeks, even a little less, but next week will start busy again.
The weather here was awesome, damn hot and magnificent sunny, finally summer!
I will begin my posts with a song I love to hear.
This music makes me relax at these temperatures, chill, and enjoy ...^_^
I look forward to see: Little Pink Cakes, Tereza, Sabrina, Kata, Bargeist, Bartender Labor, Matthew, Kenji, Anya, Pierre, Micha, Lars and so many more!!!

Looking forward to welcome you  again!

Yuna

click here for lovely music: Lisa Lois




Kommentare:

little pink cakes hat gesagt…

Good to have you back, dear!

Hach, das Bild ist Sommer!!! Ich finde den Verlauf im Himmel klasse und die Zeichnung der Schatten!Freu mich auf MEHR!!! :)

Hugs!

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

Yey! Yuna's back! Yes, she is, yey!
Thank you for the shout out!

Miss Kwong hat gesagt…

i love big pieces of grassland...

want to visit BErlin soon!

Say meow to me on:
Miss Kwong: From Catwalk to Classroom
Facebook: Miss Kwong From Catwalk to Classroom

h.muraishi hat gesagt…

Thank you for looking at my blog.
I am very happy.

Greetings from Japan.

Kata hat gesagt…

Welcome back, Yuna!!! I look forward to see your pics.. Like always ;)

Kenji T. hat gesagt…

welcome back, Yuna! i'd like to see your new posts more!

take it easy!