9/06/2012

other photoblog I love! ^_^

Ich werde Euch immer wieder mal andere Fotoblogs, die ich mit Begeisterung verfolge, vorstellen.
Heute ist es der liebevolle Blog von Yuna Leonard! (toller Vorname ^_^).
Sie fotografiert viele Hochzeiten, aber auch andere Sachen im Leben.
Ich liebe ihre Bilder, da sie voller Liebe, Wärme und Freude gemacht worden sind. Sie hat ein Auge für das Schöne im Leben, und das ist das, was für mich wichtig ist. Ich mag positive Fotografie!
Wichtig beim Fotografen ist es seine eigene Handschrift zu haben...und das hat sie!
Ihre Bilder sind voller Leben und Liebe, und ich liebe ihre Arbeiten!
Schaut bei ihr rein und geniesst das Schöne in jedem Moment!

I will introduce you from time to time other photoblogs that I follow with enthusiasm. 
Today, it is the lovely blog by Yuna Leonard! (great first name ^_^).
She is making a lot images of weddings, but also other things in life. 
I love her pictures, because they were made with love, warmth and joy. She has an eye for the beauty in life, and that's what's important to me. I like positive photography! 
For a photographer, it is important to have his own signature ... and she definetly has it! 
Her images are full of life and love, and I love her work! 
Please stop at her blog and enjoy the beauty in each moment!

All pictures are taken from her with her permission.
All pictures have copyright by Yuna Leonard. 
These are just few examples, see more on her blog ^_^


http://www.yunaleonard.com/









Kommentare:

Sanzibell hat gesagt…

tolle bilder ♥

Sabrina hat gesagt…

Oh diesen Blog werde ich mir später aber mal ganz genau ansehen ;) xx

yuna leonard hat gesagt…

so sweet yuna! thank you so much <3

Anya adores ☆ hat gesagt…

I understand why you love it - fab shots,
HAppy wekeend Yuna
Ax

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

I agree with you, really beautiful images.

Kata hat gesagt…

Woooow... These pics are lovely! It's nice to see your posts about introducing some other blogs, too:)