4/12/2013

short trip to south africa with Andreas

Nein, ich war nicht in Süd-Afrika, aber Andreas war da und hat mir ein paar Bilder mitgebracht.
Ihr wisst ja, dass ich mit den Bildern von meinen Leuten auf die Reise gehe.
Meine Leute wissen, dass ich sehr gerne deren Bilder nehme, bearbeite und somit auch Euch mit auf deren Reise nehme.
Diesmal habe ich die Bilder von Andreas aber nicht bearbeitet. Ich fand sie auch so schön.
Das Licht in Süd-Afrika erfordert nicht unbedingt eine Bearbeitung, das Licht ist toll!
Danke Andreas!

No, I was not in south africa, but Andreas was there and took some images for us. 
You know, that I`m travelling through the pictures of my guys over the world.
My guys know that I love to take their images for editing them, and to take you lovelys on the journey.
But this time I didn`t edit the images of Andreas. They were beautiful enough. 
The light in south africa is great enough not to edit the pics, the light there is awesome!
Thank you Andreas!

All pictures have copyright by Andreas!












Kommentare:

fashion-meets-art hat gesagt…

was für wundervolle aufnahmen, da würde man doch gerne verreisen :) hast du schon was geplant?
liebste grüße
maren anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

Yuna Soon (YunaPicsDelight) hat gesagt…

schön wär`s, aber leider nicht.

Sabrina hat gesagt…

Das macht tierische Lust auf Urlaub und vor allem auf Sonne.Wunderschön!

Tereza {Drastic Plastic} hat gesagt…

Thank you Andreas for these, amazing Yuna, just amazing.
And my hand, thank God, is better now.

Arnaud hat gesagt…

Good to have some sun and dry warm air !

Petra hat gesagt…

toll, da packt mich doch gleich wieder das reisefieber :)

Michelle hat gesagt…

So breathtaking! Love the depth and details in each of them.